DU LYSER UPP MIN DAG

Har varit super duktig idag tillsammans med Isa och monterat ihop min soffa utan pappa! hehe..
Och glassen på sommarköket var perfekt, bakade även en torta, hehe men nu undrar ni säkert till vad? Hehe, joo vi bakade den bara för att det var gott.. ehm, väldigt bra laddning inför Världsungdomsspelen, dock åt jag som satan när mamma hade lagat pasta med lax sås! Muuuuuums. Ha det fett så ska jag packa ihop nu inför Göteborg i helgen, VU spelen vafan! Kommer bli så satans kul, tävling, liseberg, shopping & allt! 
Wooups.. friidrott på tv om tio minuter?! Måste hinnan packa först ju :(
Som ni märker så hinner jag inte blogga mer, men vi hörs. Puss!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja!

frågestund på bloggen! Ställ en fråga så är du jättejättesnäll? ;*
Skriver du 3 frågor eller mer får du en länk i sidmenyn!
http://majjabieber.bloggplatsen.se/

2012-07-07 @ 14:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0