VÄRLDSUNGDOMSSPELEN

Otroligt rolig helg, helt sjukt. Till denna tävlingen kommer det de bästa från Norden, så ni fattar hur stor tävling? 
Var 105 stycken med på 100 meter. Sprang försöksheatet på 12.92, aldrig sprungit så fort förut, kom till sist till FINAL, vilket innebär att jag var topp 9 av 105 stycken, kom sexa i finalen. På tiden 12.97, är så himla stort över mig själv , att jag kunde komma sexa i världsungdomsspelen av så många. På häcken gick det också jätte bra, kom till finalen, av ca 60pers, i finalen kom jag sist, men jag är ändå super glad, sprang på 12.25, happy.
Nu är jag super trött, ska slappa hela dagen idag och imorgon, och ikväll är det Wallander!
Igår var jag, isa, marcus, wilma, nikolina, och bella på Liseberg i samband med Vus, eftersom tävlingen gick i göteborg. Åkte atmosfear, fan vad sjuk den var! Träffade även Ida johansson, Emilia jönsson och nathalie luu på Liseberg, fett :D
-----------------------------------------------------------------
Jag i rosa skor och rosa topp och svarta byxor :*
 
 

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Sjukt snygg blogg du har! :o

Lust med ett länkbyte? :) KRAM

2012-07-10 @ 01:48:08
URL: http://lizzievargfrost.blogspot.com
Postat av: wilma★

Har du köpt dem rosa!? Sjuukt snygga är de <3 <3

Svar: Jag köpte de på öresundsspelen, från någon spiksko säljare.. <3
mmoamatilda.blogg.se

2012-07-11 @ 05:58:27
URL: http://wilmahbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0