DÖD

Nu har jag kommit hem från Carrocamp i Växjö, har varit super kul. Ca 4-7 timmar träning om dagen, så jag kan bara säga att jag är stolt över att jag tagit igenom mig veckan, haft lite förkylning, ont i knäet men allt ordnade sig!
Lärde känna lite nytt folk från hela sverige, upp till falun. Dock pratade man mest med stockholmstjejerna och såklart mina fantastiska klubbkompisar.
Träffade Carro också, fick foto med henne och en två autografer.
Ska tävla i helgen, är inte riktigt i form nu efter träningslägret och är jätte trött, så gör det bara för att det är här i Helsingborg, skulle varit super kul om ni kunde komma & kolla. Kan säga att det är stor tävling, folk från EU.
Ska kolla på Albin,Marcus & Johanna imorgon eftermiddag som ska tävla då, vilket är väldigt bra för mig så tävlar jag inte imorgon..:D - orkar inte direkt efter lägret.
inga bilder från lägret.. skäms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0